Riešenie reklamácií
Ako uplatniť reklamáciu:
Vážený zákazník, ak ste koncovým užívateľom produktov Jika a potrebujete uplatniť reklamáciu, kontaktujte predajcu, u ktorého ste produkt kúpili.
• Pripravte si doklad o nákupe výrobku, poprípade záručný list.
• Predajca s vami spíše reklamačný protokol a reklamáciu posunie na riešenie svojmu dodávateľovi.
• Následne bude vaša reklamácia zadaná na riešenie servisnému technikovi.
V prípade, že nie ste si istý, či sa jedná o reklamáciu a potrebujete poradiť či identifikovať chybu, môžete sa poradiť prostredníctvom e-mailu zarucni.servis@cz.laufen.com
Ideálne priložte fotografiu poškodeného výrobku, prípadne detailu poškodenia.
Vážený zákazník, ak ste náš distribútor priamy predajca našich výrobkov, uplatnite reklamáciu TU.
Video, ako sa prihlásiť do TDM a uplatniť reklamáciu k zhliadnutiu TU.
Video, ako uplatniť reklamáciu na servis u koncového užívateľa výrobku k zhliadnutiu TU.